Thursday, February 02, 2006

第三日 - "sit sit" day


呢個星期我請左三日假, 一黎要清假, 同埋想搵幾日陪下GeeBu, 同埋教下佢...

尋日leo爸爸走左之後, 就得返我同GeeBu兩個, 如果以前得我一個, 肯定訓到冇2點都1點... 但係而家GeeBu o係度, 見到佢八八掛掛咁走黎走去, 又想陪下佢(或者係佢陪下我...)... 跟住就半訓半醒咁坐左o係個安樂椅度休息... 坐坐下隻GeeBu就跳左上黎大脾, 跟住又踏下踏下咁(好在今次冇放屁...), 我就摸下佢下巴, 佢又好enjoy咁打咕嚕(佢o個d係好似snoring咁... 同樓梯肥貓貓好唔同, 可能係大貓小貓既分別掛..).然後佢就訓著左....





我就係咁幫佢影相同拍video. 其實呢幾日都拍左好多video, 不過呢度好似upload唔到video咁... 遲d搵返個video gallery就放晒上去!

訓著左既GeeBu好得意呀, 我睇住佢訓, 又係咁"初"佢個面, 不知不覺就坐到11點... (我8點起身連水都冇飲過呀). 由於約左人o係中環食lunch, 唯有忍心d留低GeeBu 看屋.

食完飯, 又約左個貓痴舊同事飲coffee, 又交換左少少養貓心得, 跟住我就去銅鑼灣搵貓糧同貓屎鏟.
o係cwb行左兩間鋪, 發覺都係petline抵dd, 買左GeeBu既貓糧, 貓鏟, 仲有一個鈴鈴波同cat snack (要黎訓練佢用). 本來唔諗住買玩具俾佢架, 但係個紙波波佢好似玩左一晚後就厭左(後來發現唔係... 今次"晒"左錢), 咪買d新野俾佢玩下囉...

返到屋企, 整野食啦, 點知返到去發現GeeBu仲係好愛佢既爛紙波波... 對我買返黎既鈴鈴波就不揪不睬, 丫...... 我唔買喇下次....
GeeBu一路係咁玩佢個紙波波, 玩到興起踼左個紙波波去雪櫃底, 我煮緊野費事又攪佢d野要洗手, 咪冇理佢囉, 點知佢又好似bb仔咁嗚嗚叫, 慘bu慘bu.... (下圖)


好彩救星返到喇, leo爸爸返到黎, 好型咁幫佢"new"左個紙波波出黎, GeeBu又好開心咁繼續玩... 其間個波波碌左落雪櫃底不下5次, 又慘叫要人幫佢執...

我地食野既時候, GeeBu又訓左, 訓到一pat咁, 有相為証架!!

不過呢晚發生左件曳事, GeeBu偷飲人地d沖涼水, 即刻鬧佢, 佢之後忽然暴走!!! 成屋飛, 成屋抓, 仲想咬我!!! 又俾人鬧到飛起... 暴走維持5分鐘, 又忽然平靜落黎, 好似平時咁, 跟出跟入. 唔通飲左兩啖沖涼水, 會high左既?!

不過呢晚都有好事發生, 我地發現GeeBu真係識sit架!!! 只要執起佢個紙波波, 俾佢見到, 大叫一聲"sit"! 佢就會乖乖坐低, 如果太溫柔咁叫呢, 佢就會恃熟賣熟咁, 係咁o係隻腳度"high"黎"high"去.

其實d人成日覺得d貓冇乜性, 又冇狗咁乖, 但係如果有耐性教佢, 應該都教到佢架... 慢慢再教佢多d tricks, 要聽話d, 做隻好家教既貓子.

-------------------------------------------------------------------------------------

p.s. 我地o係塊田度同阿伯買左梳蕉, 點知有兩條係孖埋一齊架喎!!! leo爸爸諗住同梳蕉影相啦, 隻八掛婆又走埋去八掛一番..

1 comment:

Nicole 瑤瑤 said...

miyuki b:
多謝你咁錫gilbu(麻b)呀. 其實gilbu都好靚丫, 又有野性既豹點點, 又有曲曲尾, 又有四蹄踏雪, 仲有隻腳踏一粒星tim!!! 不過最緊要係佢性格好得人鐘意, 有時見到佢傻下傻下咁, 真係肉緊死人呀!!!
jagdhund:
我今日已經book左dr maggie下星期六18/2打針喇. 如果你想睇下gilbu, 可以下星期六黎dr maggie度睇下佢呀(如果你唔介意的話). 我地呢度冇磅, 不過成日覺得佢好似大隻左dd咁