Thursday, February 16, 2006

geebu阿e 黎喇!!!





二月十二日, 星期日. geebu屋企好不熱鬧! 先係leo爸爸既中學同學& gf黎探leo 爸爸, 跟住geebu阿e黎探佢呀, 夜晚leo爸爸既緊細路仲睇過夜tim!!! 好多人同geebu玩呀!

geebu:"{popopoppppl::o:l:oo:oo::oo:o:::o::o:o::ool.............. ...唔.....媽咪, 今次唔俾妳寫.... 走開呀... 妳去玩波波啦..."
媽咪:"好叻咩... 我去睇書.. "

好野, 今次到我喇... . 今日好多人黎左屋企呀... d哥哥姐姐一見到我就要同我玩, 我好醒呀, 一d都冇驚. 仲第一時間"hi"晒佢地d腳... 幾歹都霸左佢地對腳先... heehee... "呢個哥哥係我既, 佢女朋友都係我既, 阿e都係..." (狂hi人地對腳同腳指)

我尋日打完針呀, jaghund哥哥都黎睇我, 我都好掛住佢呀, 佢仲抱我tim呀... 媽咪成日話我唔鐘意俾人抱, 哼, 我淨係鐘意俾jaghund哥哥抱呀... 吹咩... (媽咪按: 任性婆!!!)










今日已經精神返好多喇, 阿e同我玩左好耐呀, 玩到攰攰地... 跳上佢大脾度抖下, 好開心呀. 我話俾你地知丫, 我而家唔敢訓媽咪大脾呀, 因為上次一訓佢就同daddy清潔我對耳仔, eeeeeeee, 黑人憎.... 攪到我喊晒 (媽咪按: 最多下次清潔完俾返d snack係食下喇...) (geebu: 咁又唔同...)



跟住呢, william 哥哥夜晚黎左喎, 佢又同我玩左一陣呀, 最開心就係, 佢地今日俾左個垃圾紙袋我玩呀, 個袋好大, 我仲咬個紙波波入去, 再捉返佢出黎, 丫吔, 仲可以成隻捐晒入去lay埋tim!!!! 我就話媽咪囉, 傻既, 玩具洗乜要錢買唧, 廿幾蚊買個鈴鈴波, 一陣膠咪咁, eeeeeee..... 都唔想行埋去呀 (媽咪按: 衰女, 俾個良心你當狗肺)

今日william哥哥o係度訓, 我唔敢訓安樂椅呀, 話晒人地女仔黎嘛, 仲要孤男寡女o係個廰度, 人地怕羞架.... 所以咪走左上書櫃訓囉, 點知因禍得褔, 我搵到個好位, 又舒服又冇人睇到我, 但係我就睇到晒你地, heee, 呢度係我架喇. (媽咪按: 唓, 妳肚餓o個時我又lay埋囉, 好叻咩)

1 comment:

ying goo said...

Geebu Geebu~~
你真係好可愛呢~~又醒目
等遲d得閒,我再同你細e一齊去探你丫~
但你要乖d啦, 知ma!??