Saturday, February 04, 2006

第四天 (feb 2, 2006)

"喵"
"wheow"
"wheeeeeeeeeeoooooooooooooooooow"
"嘟嘟嘟嘟... 嘟嘟嘟嘟.... 嘟嘟嘟嘟.... "

GeeBu同鬧鐘一樣咁準時bo...

於時, leo爸爸起左身喇!! GeeBu似乎有d訴求喎....
"wheoaaaaaaaaaa!!! wheoaaaaaaaaaa!!! wheoaaaaaaaaaa!!!"

餵左d野食俾佢, 佢都繼續嘈喎.....

原來佢屙左好多屎, 要人幫佢執.... (好彩我仲訓緊.... 呵呵呵呵....)

leo爸爸返工後, 我訓到11點, 起身出到黎又睇到GeeBu, 叫下佢, 佢又叫返我, 呢一日又開始喇.

梳洗後, 我好俾心機咁寫緊個blog, GeeBu又走黎走去, 又要寫埋一份, 一陣又係咁攪個mouse, 跟住又跳上我大脾度"戀"左陣.







兩點鐘, 好!!! 寫完早兩日既野喇, 要做好重要既事!!! 清潔屋企!!!

我其實都幾驚GeeBu會俾吸塵器嚇親, 結果一開機, 佢即刻跳左上書櫃!! 雖然係驚, 依然幾歹都八下先. 所以好驚都要伸個頭望下發生左咩事!!! (你見唔見到GeeBu lay o係邊呢?)


下面係答案.....



結果佢係驚到我吸完塵, 拖埋地, 個地下乾埋, 佢先走返出黎. 出到黎又例牌八八掛掛咁, 巡邏左一圈. 我就繼續抺野, 佢就跟住我, 抺到邊聞到邊...



一做就做到5點, 終於可以坐低"抖"下.... GeeBu又走上sofa, 訓起上黎. 我見佢好得意, 忍唔住訓埋o係度攬住佢, 佢隻手仔又搭住我隻手, 大家就咁訓著左....

訓到6點幾, 好凍呀, d風吹晒入黎, 我凍醒左, 幫GeeBu 蓋個被, 沖個涼, 就落左去同leo爸爸食晚飯.

返到黎, leo爸爸又同GeeBu玩左一陣. 我地開始分到佢唔同既叫聲喇, 如果GeeBu想食野或者要人清佢d屎屎, 佢會"wheaoooooo"咁叫, 但係如果佢悶, 或者做左d好傻仔既事(例如行路唔帶眼撞到,或者係咁搵個紙波波, 但係其實只係o係佢腳邊), 又或者要你陪佢玩, 佢就會好似bb咁叫, 一聽到個心就溶晒喇....

(leo爸爸o係GeeBu 打咕嚕既時候"初"佢)

1 comment:

ying goo said...

嘩~又有gilbu既新消息啦~
但因咩得你咁"早"打blog既~~~m
我下星期完晒d野就會入黎探隻gilbu妹ga啦~
好想快d見佢呀~~