Sunday, February 19, 2006

Geebu打第二支針

二月十二日, 我帶左geebu去打第二針. 因為geebu之前睇開dr. maggie而大家都話佢幾好, 咁就帶返geebu出中環睇dr. maggie喇.

一入去, 嘩, 有兩隻好大好肥既貓呀!!!! 肥到佢丫!!! geebu就一路搭船搭車都表現ok. 我同個的士司機傾養動物心得時geebu仲係咁插咀tim.

黎到貓醫院, 我坐低等既時候jaghund哥哥都黎到喇! 佢同佢女朋友都好掛住geebu呀, 跟住仲同geebu影左d相同抱左佢一陣. geebu o係貓醫院有d驚同震, 但係佢係任得jaghund哥哥抱抱, 好羡慕呀, 嗚, 佢都唔俾我抱o既.....

睇dr. maggie既時候, 問左好多問題, 由於以前未養過貓, 樣樣都好緊張咁... 見到佢耳仔有少少黑點又驚佢有耳蟲, 佢玩到d塵整到打噴嚏又驚佢冷親, 總之少少野就驚一餐... 問清楚之後就知道原來係無事既... hee

跟住出到黎, leo爸爸已經到左, 我地同jaghund哥哥傾左一陣, 就返屋企lu...

返到去, geebu好似有少少累, 訓左成晚..



No comments: