Wednesday, February 01, 2006

第二天


年初三, 朝早九點半....

"meow..."
"meeeeeooooow"
"meeeeeeeeeeeoooooooow......weowwwwwwww"
"喵喵.... weooooooooooooooooorrrr.... wooooooooerrrrrr"
(如事者, 過左15分鐘)

(抓抓抓抓......)




我, 起身, 開門...
GeeBu有少少驚, 後退左幾步...
咁人地長頭髮, 起身個樣係咁架啦....

其實成晚都唔係訓得好好, 一路都擔心隻GeeBu o係房外點樣.

俾左d野GeeBu食, 嘩...... 食到佢丫....

同GeeBu玩左條雞毛掃一陣, 佢似乎諗起爸爸, 又走過去房門, 係咁"where"係咁叫....

leo爸爸都起身喇!!! 今次到爸爸同佢玩... 我就寫blog... heee

過左一陣GeeBu又去厠所, 唔知今次會唔會開大呢....

.........沙沙沙... 沙沙沙..... 沙沙沙沙沙沙......
......................沙沙沙沙沙沙沙沙沙沙沙沙沙沙沙沙沙沙沙沙沙沙沙沙沙沙沙沙沙沙沙沙沙沙沙沙....

GeeBu走返出黎, 個樣好似有d唔自在咁.... 咩事呢....

行多兩步.... 嘩!!! fling左粒屎出黎?!?!?!??!?! 仲fling左落厠所門前塊布度(塊布用黎過一過佢腳下d沙). GeeBu即刻走返過去, 係咁"勃"塊布......想"come"住粒屎...

我大叫左出黎, leo爸爸就好冷靜咁執起塊布, 掉左粒屎, 清返乾淨佢... 仲幫佢剷屎tim!

點解d書同forum冇提過d貓會fling屎既?!??!?!?!?!?!?

-----------------------------------------------------------------------------------
下午兩點, 我同leo爸爸落去食野, 第一次留低GeeBu一個o係屋企...

返到屋企, GeeBu訓緊... 我地做左陣自已野, 4點, 換衫去跑步!!!
跑到去沙灘, 日落好靚呀!!!!
-----------------------------------------------------------------------------------
6點返到黎, 成間屋一粒聲都冇... GeeBu呢?!?!?!?! 即刻睇下d窗, 冇事丫.... 明明有晒蚊網架喎.... 原來佢仲訓緊......















-----------------------------------------------------------------------------------

食過飯, 我o係sofa訓著左... 訓訓下有野用腳不停踏我... 原來係GeeBu... 本來佢o係我頭上訓緊架bo, 點知走左上我身上訓... 仲伸個鼻掂掂我個臉tim!!!





人地話貓貓有時會腳踏踏, 係模仿bb o係貓媽媽身上飲奶既動作, 好得意喎...
點知... 十秒都冇, 佢拎轉個身, 雙腳一"登", 我聞到陣臭味....

人地好似冇話bb會拎轉放d咁臭既屁俾媽媽聞架喎....
真係好臭呀.... 嗚....

-----------------------------------------------------------------------------------
晚上, 我地入房訓, GeeBu o係門口叫了幾聲, 自己都走去訓lu....

1 comment:

ying goo said...

哇哇哇~~
又有新啦~~今次重有gilbu o既大頭相tim~~
好好好得意~~~
我要快d做完d功課黎探gilbu啦~~