Sunday, February 12, 2006

打爛玻璃杯!

geebu黎左一兩日已經幾習慣新屋企, 每一日佢都似乎要向屋企既尺度挑戰, 越叫唔好佢就越鐘意試. 上次我坐o係度食yogurt, 佢對眼好似發光咁係咁盯到實, 之後仲想跳上我隻手度搶食!!! 攪到我走都走唔切....

食飯都開始變成一場場戰爭, 早幾日我地焗牛排同食potato, 佢一聞到d味就係咁叫, 仲幾次作勢要跳上黎枱. 我同leo爸爸一邊食要一邊啤住佢, 啖啖都食得好擔心, 都唔知d野係咩味.... 再係咁我擔心地兩個對眼會變成斜視...

後來食完飯, 張枱得返兩杯水, 我同leo爸爸就各有各忙. 點知隻八掛婆死心不息, 係都要跳一跳上去睇下仲有冇野食剩.... 一跳之下, "善"腳, 就咁就連貓帶杯一齊"善"左落地, geebu即刻跳上安樂椅避一避, 我地兩個呆左兩秒, leo爸爸唯手落低手上既野, 清潔地板.... 我就捉住呢隻八掛婆, 教訓一番. 佢好似知衰咁, 冇掙扎, 但係就不繼逃避我既眼光, 死都唔望我, 仲係咁"wherra" "wherra"叫. 跟住我問佢 "geebu, 仲知唔知錯?" 佢就dup低個頭, 細細聲 "哼"左一聲. 好啦, 今次就算啦.

----------------------------------------------------------------------------------------------
呢一晚, 我地仲一齊幫geebu剪指甲, 佢當然唔多鐘意啦. 不過都俾我地完成晒, 只係一邊剪一邊"哼... 哼... 哼"咁叫, 好似好慘咁.... 剪完後冇乜心機...

No comments: