Wednesday, February 08, 2006

第五天 - 有朋友探geebu呀!


今日, edgar黎睇geebu呀. geebu表現都ok. edgar同geebu 係咁玩, 玩到好癲呀, 又跳又彈又飛又反肚咁, 攪到我有d擔心啦. 咁細隻貓仔整親就慘喇...

不過令我幾開心就係geebu唔係好怕陌生人, edgar搵支雞毛掃fling兩下佢就即刻又叫又跳咁.



geebu仲表演左佢幾拿手既sit tim呀!











玩到5點半, 我就同edgar出返中環lu. 因為o個晚我同leo爸爸去睇concert. 一路睇一路掛住geebu. 一睇完就飛的返碼頭喇. 落船後就即刻"標"返屋企. 掛死人咩!!!

1 comment:

ying goo said...

我今個星期日就黎探geebu啦~~
好期待呢~~~