Thursday, September 21, 2006

家樂氏星星脆米 - 答案

牛奶味? 草莓味? scroll落去睇下.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

....

bujil味....
因為呢粒星星脆米係bujil甩出黎既乳齒! yeah!!!!!!

sept 11, 2006 大約10:15pm
bujil食完食後好似有d野想嘔出黎咁... 一咳, 就"leur"左呢粒野出黎. mami勁開心咁大叫一聲!!!! 因為mami早個零月就等緊佢甩牙仔喇, 一睇就知係乜野黎!! 勁!

睇真d! Posted by Picasa

一個晚上好事成雙, geebu bujil食飽飽後又再打得興起. bujil又一口咬落去geebu度, 點知甩左d有血既野出黎....

o係庭上, 原告人geebu既代表律師拎出有力既物証出黎..

警方o係現場執既既証物 Posted by Picasa




警方o係現場執既既証物 - zoom Posted by Picasa

法醫証明証物上既dna的確同bujil吻合. 陪審團一致裁定被告bujil傷人罪明成立. 退庭.



Sep 16, 2006
晚上, 我同daddy坐o係sofa度, daddy 睇電視, 我就睇雜誌, 睇睇下, bujil又走過黎想嗲我地. 點知原來佢係走過黎咬我! 打發左bujil走後, 挪開雜誌一看, eeeeeeeeeeeeee!!! 點解我大脾有隻牙仔既?! 仲係犬齒呀!!!!!! 嘩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 原來係bujil走過黎送俾媽咪既禮物!! 好sweet呀!!!!

3 comments:

ying goo said...

中中中~這才是真的中!!
禮物禮物~~

Anonymous said...

禮物!!!!

Nicole 瑤瑤 said...

答中既朋友我地會有專人聯絡你地.