Thursday, December 25, 2008

聖誕老人o係邊度派禮物?

話說大家收到風話聖誕老人會o係呢度派禮物. 小朋友即時黎等禮物!

geebu(心諗:e!! 呢個細路咁肥大, 我會唔會搶唔到禮物架!)
bujil(發呆中....):"........."

geebu:"喂小朋友, 你等人呀?"
bujil:"係呀, 我等緊聖誕老人呀"

geebu:"下?! 聖誕老人頭先o係隔離街派禮物呀, 乜你唔知架咩? 快d過去攞啦"
bujil:"唔係呀嘛, 聖誕老人唔係o係呢邊派咩. 死啦, 我會唔會冇禮物架!!! 我快d過去先"

geebu:"heeeheee...."
Posted by Picasa

奸人geebu:"禮物全部都係我既"


No comments: