Sunday, January 20, 2008

geebu講個故仔你聽...

geebu:"好多人都有試過半夜驚醒發生一d怪事.... 而我既經歷就係咁既....
有一晚, 我o係梳化訓著左.... 訓到半夜我醒左... 跟住我就見到...."

一對發光既眼!!!!!!!!!!!!!!!!!

..........


呢對發光既眼....
仲望實棵樹!!!

我望埋去, 就見到一隻生物, 佢好認真咁望實棵樹...
情況維持左5分鐘, 呢隻生物, 乜都冇做, 就只係好堅定咁望...

跟住佢仲望過黎呀!!!!


我好驚, 跟住就扮訓覺.... 就係咁, 就訓返喇. (完)
Posted by Picasa

No comments: