Monday, December 10, 2007

Bujil肥肥肥小朋友

我唔知到底我地去旅行時, 兩位阿e們係點樣照顧佢地... 我淨係知道, 返到黎香港, 兩隻都肥晒.

geebu肥d還好... bujil呢....

係肥到好似個小朋友咁..

你睇下佢坐o係我個脾度. 係成個細路仔咁既size.

呢個成坐笑佛咁既bujil, 仲好自在咁清潔. 鏡頭下... 佢隻肥手好似有我隻手腕咁粗.


bird view. 我個脾係俾佢cover左98%
Posted by Picasa

2 comments:

ying goo said...

嘩!!! 去完個旅行,隻Bugil肥就肥左咁多...不得了不得了...
肥到"溜"呀!!!

Nicole 瑤瑤 said...

咪又係多得你.