Friday, April 06, 2007

搬屋lu~~~~~

我地4月搬新屋呀, 以下係o係清拆舊屋時我地遇到居民強烈反抗.

有居民靜坐表示不滿
bujil:"我o係度住左咁耐, 你叫我走就走架拿!!!!"


亦有居民"賴死唔走"
geebu:"喂, 你好喇喎, 唔好再拆呀"


居民係表現得欲哭無淚.
geebu:"嗚... 冇陰公.... 你地呢d衰人.."



眼中有淚光...


想知道事態發展, 請繼續留意geebu bujil之家
Posted by Picasa

4 comments:

ying goo said...

Geebu & Bugil: 我地o既集體回憶呀!!!!

Nicole 瑤瑤 said...

之前有報章指書架已拎去填海, 屬不實報導,現正式公佈書架將會"relocate"到新址重新"書"立, 並評為一級保護文物.

ying goo said...

G & B: 你地官方講o既野都唔知信唔信得過既~~ 唔會得返一塊板丫嘛?

Anonymous said...

新屋大好多喎!得閒我又黎探下佢地先 =p