Friday, February 23, 2007

盲拳大戰元氣彈

兩隻小鬼今日又o係書櫃頂爭位坐. 原本geebu舒舒服服咁o係上面訓緊覺, bujil係都要跳埋上去... 跟住兩個就打起上黎...
打完一輪, 不分勝負...


bujil:"哼, 點解佢越黎越唔怕我d拳頭?!"
geebu:"哼, 蠢婆, 我睇通晒你d盲拳既拳路啦... 想好似上次咁推我落去, 好難喇!!!"

雙方半場停手, 點知... geebu坐得正正咁, 合埋左對眼... 仲"中"起眼訓上黎.....

bujil:"喂... 唔係打緊交架咩... 佢做咩合埋眼面向天咁呀... 媽咪, 唔通我記錯左?!"
geebu:"hm....hm...." (等我谷個元氣彈你嘆下!! 唔..... )
點知geebu谷谷下好似真係訓著左... 仲釣起魚上黎...




你地咁攪笑, 等媽咪影張相先.. (oh shxt! 開左flash light time)
bujil:"好媽咪, 我眯!"(狂眯眼!)
geebu:(反你眼, 用flash丫嗱)


geebu:"oh.. 我記起喇, 我地打緊交架喎!! 繼續!!!" (未等bujil反應, 佢已應一巴打落bujil個頭度)
bujil:"喂!!! 攪錯呀!!!"


不過最後bujil出左招"咬隔肋底", 出奇制勝!! 打贏左!

No comments: